:: DAFTAR MAKLUMAT PENGUNJUNG

Nama :
E-mail :
No handphone :
Alamat :
Apakah maklumat yang anda ingin tahu [Sila tandakan @ klik mana yang berkenaan sahaja]: Menjadi Mobile Stokis Stormreaders ( RM2300)
Menjadi Pengedar Stormreaders (RM310)
Menjadi Ahli Stormreaders (RM90)
Membuat Belian Buku
Mendapat Penerangan Perniagaan Stormreaders
Mengikuti Bengkel Blog & Goggle
Menjadi Pengedar Majalah Solusi
Langganan Majalah Solusi 6 bulanan ( RM55 )
Langganan Majalah Solusi 12 bulan ( RM110 )
Menjadi Pengedar Majalah Gen Q
Langganan Majalah Gen Q untuk 6 bulan ( RM40 )
Langganan Majalah Gen Q untuk 12 bulan ( RM80 )
Tempahan Al-Quran Reading Pen (RM350)
Belian Buku & Penghantaran Utk Hadiah Perkahwanin, Pertunangan, Hari Ulang Tahun Dll
Senarai Tempahan Buku Untuk Penghantaran:
Teks Kad Ucapan Utk Penerima :
Alamat Penerima:
No. Hp. Penerima
Maklumat Pembayaran [tarikh , masa & bank]

Create a web form here

Sunday, July 4, 2010

Urus Bisnes dengan Google.

Salam Ukhwah buat semua....

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan tahniah kepada semua Usahawan Stormreders yang telah mendaftarkan perniagaan mereka dan telahpun mempunyai Kedai mereka sendiri. Di mana Kedai mereka? Yaaa..kedai kita dan perniagaan yang kita jalankan adalah secara maya. Ianya terbuka kepada orang ramai untuk masuk bila-bila masa iaitu 24jam sehari, 7 hari seminggu dan 360 hari setahun. Kita tidak perlu mengupah pengawal keselamatan untuk menjaga kedai kita. Bila mana kita tidur orang boleh masuk ke kedai kita untuk membeli buku-buku yang ada di kedai kita. Alahai...ini zaman internet. Segalanya mudah..Ye ke?

Ianya sebenarnya tidak semudah yang di sangka. Segalanya memerlukan kepakaran dan ilmu dalam menjalankan perniagaan internet ini kerana kita perlu membuat strategi pemasaran untuk memperkenalkan kedai kita ini yang terletak di kerajaan langit (opss bukan ayah pin ye!).

Oleh itu saya mencadangkan anda membeli buku yang ditulis oleh saudara Zamri Mohamad yang berjudul "Urus Bisnes dengan Google". Namun jika anda menghadiri kelas atau bengkel yang saya anjurkan ianya berharga RM100.00 selama 6 jam. Saya akan mengajar bagaimana nak membila blog menggunakan aplikasi web 2.0 dan bagaimana menggunakan google dalam menguruskan perniagaan Stormreaders. Jika anda mempunyai kumpulan kecil seramai 6 orang saya boleh ke tempat anda mengendalikan bengkel. Memandangkan harga pakej tawaran bengkel ini sangat murah anda perlu membawa laptop serta broadband anda sendiri.

Sila lihat bagaimana saya menggunakan Google Maps untuk memberi panduan kepada downline saya ke HQ Stormreaders.

Ini akan memudahkan downline kita merancang perjalanan mereka bila kita menjemput mereka datang ke HQ Stormreaders. Merancang perjalanan akan menjimatkan masa dan mengelakkan mereka sesat. Jika downline saya bertanya macamana nak ke HQ saya akan suruh mereka ke pautan Blog Stormreaders.Biz saya untuk merancang perjalanan mereka. Senang bukan !

Sebenarnya banyak lagi yang kita boleh lakukan dengan menggunakan aplikasi web 2.0 iaitu Blog dan aplikasi Google. Nah..apa tunggu lagi! Sila daftarkan nama anda di bengkel blog dan google yang akan saya adakan nanti. Jumpa anda di bengkel saya nanti.

Salam hormat dan selamat berjuang dalam perniagaan Stormreaders. Semoga kalian beroleh kejayaan dan meraih pendapatan yang berkat.

Bakry..

No comments:

Post a Comment